Do ilu powinien się wkręcic AGR?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kelok1
    Ambiente
    • 2008
    • 102
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    Do ilu powinien się wkręcic AGR?

    Zamieszczone przez Bassus
    czy ktoś z Was już rejestrował?
    gdyby tak było to połowa mocnych Octavek była by niedopuszczona do ruchu , chociażby za brak kata


    Zamieszczone przez Bassus
    Nie mam się przejmować temperaturami, ale jednak rzadko zmienia się program na zimę - czyliż coś w tym jest?
    Nie zrozumiałeś mnie

    Niektórzy nasi koledzy co mają przyjmijmy 180 km robią korektę na zimą na np 170.

    Natomiast Ty jeśli zrobisz lajtowy program z ASV na 130 to na co obniżysz na 120 km ? Bezsens a za każdą korektę płacisz
  • janusz_007
    Rider
    • 2007
    • 473

    #2
    Do ilu powinien się wkręcic AGR?

    mam AGRa 90KM. cos od pewnego czasu wydaje mi sie ze jest jakis mułek, auto kupilem w kwietniu i moze to juz kwestia przzwyczajenia, ale powiedzcie mi jak ona sie powinna wrkęcic? do jakich obrotów? ostatnio jak jechalem to przy jakies 3300 obr mialem na III biegu ponad 80KM/h, na czwartym przy podobnym zakresie jakies 120 z hakiem no i zabraklo mi drogi zeby dalej to rozkrecac, w kazdym razie tak do 3300-3400 rozkreca sie spoczko, a potem to juz jakos tak topornie idzie. nawet jak wcisne gaz do dechy to on sie rozpedza ale obroty niezbyt wchodza wyzej. czy cos w nim jest czy te silniki tdi z ta moca tak maja? jak sie wasze rozkrecaja? przypominam ze mowimy tu o AGR 90KM bez zadnej modyfikacji :diabelski_usmiech

    ps
    oblecialem szukajke ale jakos nie moglem namierzyc tego postu

    dzieki za info
    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Do czerwonego pola rozkreca sie kazdy zdrowy silnik na wiekszosci biegow, bo na najwyzszym czesto jest zalozony limter wczesniej.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • janusz_007
        Rider
        • 2007
        • 473

        #4
        a jak sie nie wkreca to co moze byc przyczyna?? przeplywka? n75? najlepiej chyba podjechac na kompa co?
        VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Dokladnie, moze byc przeplywomierz, ktory nie pokazuje odpowiedniej wartosci. Tak mial jeden z kolegow i tez nie chcialo jechac. Teraz jedzie juz lepiej, chociaz jeszcze nie tak jak trzeba na nowszym przepływomierzu
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • janusz_007
            Rider
            • 2007
            • 473

            #6
            czyli wyjdzie to na diagnostyce kompa nie? bo jesli bylby to n75 lub przeplywka to slad z błędem w kompie zostanie tak?
            VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Uszkodzenie przeplywki wychodzi w wartosciach mierzonych, tak samo powiedzmy mozna namierzyc uszkodzenie N75
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • janusz_007
                Rider
                • 2007
                • 473

                #8
                jesli to jest n albo przeplywka to czy na razie moge tak jezdzic?? czy warto sie do tego od razu zabrac???

                [ Dodano: Sob 14 Lip, 07 14:29 ]
                Zamieszczone przez Maicroft
                Dokladnie, moze byc przeplywomierz, ktory nie pokazuje odpowiedniej wartosci. Tak mial jeden z kolegow i tez nie chcialo jechac. Teraz jedzie juz lepiej, chociaz jeszcze nie tak jak trzeba na nowszym przepływomierzu
                co masz na mysli piszac ze teraz jedzie juz lepiej chociaz nie tak jak trzeba???


                czy taka przepływke jestem w stanie sam zmienic> czy nie bardzo??? to jest trudne?
                VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  U tamtego kolegi, ktory pisal zreszta o tym na forum, po zalozeniu przeplywki z jakiegos zrodla bo nie wiem nawet dokladnie skad ona byla, parametry do 3000 obr.min ma w normie, a potem jest juz coraz gorzej. Jeszcze nad tym posiedzimy jak kolega wroci z urlopu
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • janusz_007
                    Rider
                    • 2007
                    • 473

                    #10
                    no to prosze o info w tej sprawie, co wymyśliliscie bo u mnie do niecalych 3500 jest ok .
                    czekam na info tutaj albo na prv

                    z góry dzieki
                    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Wg. VAG-a czy wg. dupohamowni??
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • janusz_007
                        Rider
                        • 2007
                        • 473

                        #12
                        wiem ze jest to dziwne ale problem jest juz z głowy. nie byla to ani przeplywka ani n75. tylko..... cisnienie w oponach. ostatnio bylem w wulkanizacji bo mialem miej powietrza w kole, dobili mi i mialobyc ok, a wczoraj sam sprawdzalem i wg ich dobicia bylo z przodu 2.2 a wg mojego pomiaru bylo 1.6 cisnienie dobilem i smiga jak zloto. przyspiesza jak zawsze i wkreca sie jak zloto. probowalem do 3700 i moglem dalej no ale po co skoro idzie jak rakieta))))
                        VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                        Komentarz

                        • Rapist
                          Drive
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 99

                          #13
                          to fajnie ja jednak polecam wycięcie katalizatora (dopalacza). Może być zapchany i jego wycięcie też może pomóc.
                          Była:
                          ASV + chip
                          HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
                          Teraz: S2C fiolet amethyst

                          Komentarz

                          • janusz_007
                            Rider
                            • 2007
                            • 473

                            #14
                            wlasnie nad tym dumam, bo z niuni i tak spaliny wala i tak;ppp wiec po co mi seryjny spowalniacz;ppppp
                            VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                            Komentarz

                            • MiKruS
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7976

                              #15
                              Zamieszczone przez janusz_007
                              wiem ze jest to dziwne ale problem jest juz z głowy. nie byla to ani przeplywka ani n75. tylko..... cisnienie w oponach. ostatnio bylem w wulkanizacji bo mialem miej powietrza w kole, dobili mi i mialobyc ok, a wczoraj sam sprawdzalem i wg ich dobicia bylo z przodu 2.2 a wg mojego pomiaru bylo 1.6 cisnienie dobilem i smiga jak zloto. przyspiesza jak zawsze i wkreca sie jak zloto. probowalem do 3700 i moglem dalej no ale po co skoro idzie jak rakieta))))
                              Sorry, ale nie ma cudów. Podniesienie cisnienia o jakies pol bara, to moze mialoby odczuwalny wplyw na samochod napedzany siłą mięśni (jak w The Flinstones), a nie w 90 konnym aucie o stosunkowo duzym momencie obrotowym, ktory powinien przyspieszac w niewiele powyzej 10 sekund do setki.

                              Mysle, ze co najwyzej mogl to byc jakis zbieg okolicznosci, ze usterka ustapila (albo jej negatywny wplyw zmalal) akurat w momencie dopompowania kola/kół.
                              TDI 205PS

                              Komentarz

                              • janusz_007
                                Rider
                                • 2007
                                • 473

                                #16
                                no mnie sie to tez dziwne wydalo, ale teraz wszystko jest jak najbardziej ok
                                VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                                Komentarz

                                Pracuję...